Przygotowania
Zanim rozpoczniesz kurs, pobierz materiały dodatkowe.
Zrobiliśmy za Ciebie notatki z lekcji (nie ma za co!) i przygotowaliśmy proste zadania, które możesz wykonać samodzielnie.
Lekcja 1. Oglądaj
Czas trwania filmu: 6:30
Do zrozumienia tego jak działają reklamy, które nas „śledzą” przyda się znajomość dwóch pojęć: „remarketing” i „targetowanie behawioralne”. Wyjaśnienie znajdziecie na filmie i w Materiałach Dodatkowych (pobierz poniżej).
Sprawdźcie, czy znacie wszystkie 5 sposobów na kontrolę nad reklamami, które Trenerka podała na filmie.
I jak? Czy któryś z 5 sposobów podanych przez Martę Was zaskoczył? A może o czymś zapomnieliśmy? Napiszcie swoje spostrzeżenia na chacie lub na naszej grupie z oznaczeniem #ReklamySledza
Wyślij wiadomość
na chacie
Napisz z #ReklamySledza
na Grupie Akademii Talentów MUER
Lekcja 2. Słuchaj
Czas trwania podcastu: 5:42
Najpopularniejsze hasła do logowania. Sprawdź, czy Twoje hasła są na tej liście!
Nie jest tajemnicą, że nie lubimy zapamiętywać zbyt trudnych haseł. Nawet jeśli rozumiemy, jak bardzo jest to ważne. Zerknęliśmy na raport NordPass i (niestety!) lista 200 najpopularniejszych haseł 2021 roku wcale nas nie zdziwiła. Od lat sytuacja się nie zmienia. W czołówce wciąż są…
Trener:
O mnie:
Project managerka, strateżka marketingowa, analityczka, współzałożycielka 2 agencji kreatywno-technologicznych. Współtwórczyni edukacyjnej marki Gold&Finch. Związana z marketingiem internetowym od 2006. Opracowywała strategie oraz koordynowała realizację wdrożeń technologicznych i działań marketingowych dla takich marek jak Red Bull, Jim Beam, EY, Credit Agricole, Citi, Hasbro i wielu innych. Przez 4 lata manager operacyjny największego w Europie festiwalu tanecznego. Wykładowca na Politechnice Białostockiej (poza studiami MBA, na kierunku Marketing Internetowy i Menedżer E-commerce). Autorka scenariuszy warsztatów dla dzieci i młodzieży.