fbpx

5 sposobów na reklamy online, które nas śledzą

video + podcast

Specjalistka od marketingu internetowego opowiada o tym czym są pliki cookies 🍪,  jak są skonstruowane śledzące kampanie reklamowe w internecie i jakich haseł używamy najczęściej.

Czy znasz sposoby na „uciekanie” natrętnym reklamom?  Czy uda Ci się odgadnąć wszystkie 5 metod zaproponowanych przez trenerkę?

I najważniejsze, czy używasz w swoich aplikacjach, urządzeniach lub mediach społecznościowych któregoś z 200 najprostszych do odgadnięcia haseł logowania? 😱

Kurs zawiera:

  1. Zeszyt ćwiczeń z notatkami i zadaniami – do pobrania w PDF
  2. Materiał video:
    Lekcja o plikach cookies, remarketingu i sposobach na „uciekanie” reklamom
  3. Podcast: „Najpopularniejsze hasła do logowania”

 

Marta Rogalewska | marketing, biznes, nowe technologie
Udostępnij

Przygotowania

Zanim rozpoczniesz kurs, pobierz materiały dodatkowe.

Zrobiliśmy za Ciebie notatki z lekcji (nie ma za co!) i przygotowaliśmy proste zadania, które możesz wykonać samodzielnie.

Lekcja 1. Oglądaj

Czas trwania filmu: 6:30

Do zrozumienia tego jak działają reklamy, które nas „śledzą” przyda się znajomość dwóch pojęć: „remarketing” i „targetowanie behawioralne”. Wyjaśnienie znajdziecie na filmie i w Materiałach Dodatkowych (pobierz poniżej).

Sprawdźcie, czy znacie wszystkie 5 sposobów na kontrolę nad reklamami, które Trenerka podała na filmie.

I jak? Czy któryś z 5 sposobów podanych przez Martę Was zaskoczył? A może o czymś zapomnieliśmy? Napiszcie swoje spostrzeżenia na chacie lub na naszej grupie z oznaczeniem #ReklamySledza

Napisz z #ReklamySledza
na Grupie Akademii Talentów MUER


Lekcja 2. Słuchaj

Czas trwania podcastu: 5:42

Najpopularniejsze hasła do logowania. Sprawdź, czy Twoje hasła są na tej liście!

Nie jest tajemnicą, że nie lubimy zapamiętywać zbyt trudnych haseł. Nawet jeśli rozumiemy, jak bardzo jest to ważne. Zerknęliśmy na raport NordPass i (niestety!) lista 200 najpopularniejszych haseł 2021 roku wcale nas nie zdziwiła. Od lat sytuacja się nie zmienia. W czołówce wciąż są…

Trener:

Marta Rogalewska
marketing, biznes, nowe technologie

O mnie:

Project managerka, strateżka marketingowa, analityczka, współzałożycielka 2 agencji kreatywno-technologicznych. Współtwórczyni edukacyjnej marki Gold&Finch. Związana z marketingiem internetowym od 2006. Opracowywała strategie oraz koordynowała realizację wdrożeń technologicznych i działań marketingowych dla takich marek jak Red Bull, Jim Beam, EY, Credit Agricole, Citi, Hasbro i wielu innych. Przez 4 lata manager operacyjny największego w Europie festiwalu tanecznego. Wykładowca na Politechnice Białostockiej (poza studiami MBA, na kierunku Marketing Internetowy i Menedżer E-commerce). Autorka scenariuszy warsztatów dla dzieci i młodzieży.

Inne zajęcia tego trenera